Klikačky - PTC a hry

Víteje na mých stránkách, zde se dozvíte co jsou to klikačky, ptc, výdělek na internetu a jak si můžete vydělat, jsou zde i popisy her.

Call of Duty 2

Je to akční FPS z druhé světové války. Jako ruský voják Vasilij budete plnit rozmanité úkoly, které během svištění kulek kolem vaší hlavy, budou nezbytné k dalšímu postupu ruské armády. Krýt vás budou spolubojovníci , kteří vám díky výborné umělé inteligenci leckdy zachrání váš počítačový život, když se některý z polomrtvých nepřátel zvedne a bude si s vámi chtít naposledy vyřídit účty.
Po úspěšné obraně Stalingradu na vás čeká Afrika, kde se, coby britský voják a později velitel tanku Davis, zúčastníte pouštní tankové bitvy . Po splnění britské kampaně si můžete vychutnat americké vylodění u Normandie a také navštívíte Německo.

Hra vám nabízí tři kampaně, ve kterých hrajete za ruského, amerického či britského vojáka. V každé kampani na vás čeká několik misí, které vám nabídnou několik desítek hodin hraní. Call of Duty 2 je velmi realistická hra, kterou když jednou zapnete, tak ji jen velmi neradi budete chtít vypnout.
A i po úspěšném dokončení vám hra nabízí nekončící zábavu v podání multiplayeru, který u tak dobré hry jako je CoD2 prostě nesmí chybět. Na pořádnou bitvu mezi vašimi spoluhráči vám bude nabídnuto dostatek map a módů, abyste si mohli hru více hráčů vychutnat. CoD2 patři mezi velmi populární multiplayerové hry.

Minimální HW konfigurace pro spuštění je: P4 1,4GHz nebo AMD Athlon XP 1700+, 256MB ram a 64MB grafická karta, ale aby ste si hru fakt užili je lepšíto hrát na silnějším stroji

Pro ty kdo si neví rady s nastavením grafiky tak tady je na stažení muj config do hry naleznete v sekci Download. A kdyby ste neveděli kam dát ten config tak např semka C:/Program Files/Activision/CoD2/main/players/váš profil/ a sem.

A pro ty co rádi používájí to co se nemá, tak tady je multihack do multiplayeru, ale pozor funguje jenom na verzy 1.0, protože novější už mají punkbuster a to byste si moc nezahráli odkaz je tu . Stačí akorát zapnout CoD2 loader ve složce hacku on se vás zeptá kde máte CoD2_MP.exe zadáte cestu a zapnete. Ve hře se to ovládá pomocí kláves Home Delete a tak prostě těch 6 kláves nad šipkama a nebo na num klavésnici ( to najdete  ), ale kdo to bude chtít určitě si pohraje.

Pro ty komu se nechcou hledat servery je tenhle šikovnej prográmek X-fire. Sám vám najde nainstalované hry v PC, třeba jako CoD2 a esi náké sou tak vám nabídne servery. Tu je odkaz.

 
Tož vše (: