Klikačky - PTC a hry

Víteje na mých stránkách, zde se dozvíte co jsou to klikačky, ptc, výdělek na internetu a jak si můžete vydělat, jsou zde i popisy her.

MU online

MU Online je 3D masivní multiplayerová hra na hrdiny (MMORPG) ve které se ocitáte ve velmi velkém světě nejrůznějších měst, stvoření a dobrodružství. Na výběr máte mezi několika cestami jak vycvičit svou postavu. Můžete se stát Dark Wizardem, Dark Knightem, Fairy Elfem, Magic Gladiatorem, Dark Lordem a v novějších verzích se Summonerem. Každá postava získává zkušenosti, které pak hráč rozděluje do jednotlivých umění (síla, obratnost, rychlost, magie, inteligence a u Dark Lorda je navíc command). Nelze tak nikdy 100% říci, že dva hráči mají naprosto stejnou, ne-li lepší postavu. Stejně tak to je s oblečením. Pro své postavy můžete získat snad 1000 možností  kusů zbroje, kabátů,  křídel a mnoho dalšího ( jako třeba zvířátka ) co vás odliší od ostatních. Těšit se můžete také na různorodá kouzla a jejich efekty. Hra jich obsahuje opravdu velké množství.

Ve hře můžete dělat, ostatně jako v každé dobré onlinovce, co chcete. Můžete nabírat zkušenosti tím, že bojujete s hordou nepřátel. Nebo využijete nabídky obchodníků(ostatních hráčů) pomocí personal store nebo herních „kamených obchodů“ neboli NPC. Můžete chodit po městě, povídat si s přáteli, učit se novým kouzlům a nebo jen stát ve městě. Nejpodstatnější jsou ovšem Questy, získávání levelů nebo popř. resetů a v neposlední řadě se obléci do pěkné zbroje. Questy ve hře jsou povýšení charakteru na jiný. Třeba z Dark Wiazrda se stane Soul Master a tím že se povýší tak může použít nová kouzla a zbroj. Dále si můžete s kamarády utvořit party a sbírate zkušenosti společně a nebo si můžete založit guildu, která nese další výhody, jako možnost hrát „fotbálek“ nebo se zúčastnit eventu zvaného Castle Siege, což je dobývání hradu, kde proti sobě bojují Guildy a jedna strana hrad dobývá a druhá brání. Vítězná Guild má plno výhod třeba jako zpřístupnění mapy Lands of Trial, kde padají vzácné itemy.  Pro ty kdo by si chtěly ve hře vytvořit lepší itemy nebo nějaké zvířátko popřípadě křídla tak je v mapě Noria chaos mašina, díky které můžete získat lepší věci a nebo o ně nadobro přijít.
Hra je zaměřena také na PvP souboje (Player vs. Player). Když se dostanete na určité území, kde je dovoleno zabíjet, nečekejte žádné slitování. Teprve tam začínají ty pravé bitvy a zábava. Mnohdy tam chodí hráči jenom , aby změřili své síly mezi sebou. Je zde plno bonusových map, které se otevírají jednou po určitém času.
První takovou mapou je Blood Castle. Pro vstup do této lokace je potřeba vlastnit Cloak of Invisibility. Na této mapě se nachází dlouhý most, na kterém se objeví na 15 minut monstra. Tato mapa je určena pro rychlé získávání zkušeností nebo různých itemů. Je zde i Quest ve kterém je za úkol porazit kundumovi kouzelníky a zničit ledovou sochu, z které vypadne zbraň a ta se musí donést archandělovi na začátku mapy a za odměnu vám dá Jewel of Chaos.
Druhá takováto mapa se nazývá Chaos Castle. Pro vstup je potřeba Armor of Guardsman. Tato mapa je na takové jakoby střeše veže a připojují se sem i ostatní hráči, se kterými pak budete bojovat, protože ten kdo zůstane jako poslední získá odměnu v podobě nějakého Jewelu nebo velmi vzácného Ancient itemu, který padá pouze zde nebo z Kunduma.
Třetí mapou je Devil Square. Jedná se o něco podobného jako Blood Castle a pro vstup sem je potřeba Devil Square ticket. Mapa vypadá jakoby náměstí kolem dokola ohraničené nepřáteli.  Tato mapa je odstupňovaná podle časového limitu, takže např po 5 minutách se zde začnou objevovat těžší monstra a tak dále.


Je zde ještě plno dalších podobných map nebo eventů jako např. Castle Siege, Crywolf Event, Maya and Nightmare event a další. Každý herní server může být jiný, protože MU online je plno verzí a sou odstupňovány podle sezón.

Season 1 obsahuje základní postavy tzn 4 a pár map( stará verze 0.9x) novější 1.00a už obsahuje Dark lorda, ale ještě ne plně funkčního.

Season 2 obsahuje už plně funkční postavu Dark Lord a mapu Kantru + její event a mapu Crywolf +Crywolf event.

Season 3 je rozdělen na Episode 1 a 2, episoda 1 obsahuje nové povýšení hrdiny takže 3rd quest a nové 3rd křídla + nové sety. Episode 2 obsahuje nový charakter Summoner + novou mapu Elbeland+ nový event + skill tree ( zde se můžou vylepšovat pomocí rozdělování bodů hrdinovy skilly )

Season 4 je úplně nový (cca 2 měsíce starý)a je zde plně funkční  Summoner a jsou zde pro všechny nové kouzla a sety+zbraně nové mapy + event.

Hlavním lákadlem celé hry je bezesporu hezké grafické zpracování, jenž vás zaručeně ohromí. Všude je přítomno mnoho efektů, ať už se s nimi setkáte při kouzlení a nebo rozlehlém cestování  po všech mapách. Hra vás dostane jak svým kvalitním zpracováním, tak i vlídným přístupem hráčů a také kvalitních administrátorů, kteří připravují každý den nové úkoly a předměty. Nelze opravdu než doporučit nejen pro všechny milovníky Diabla a podobných RPG her.

 

Tuto hru by měl rozjet snad každý kdo má aspoň Pentium 3 a grafickou kartu s aspoň 32MB plynule.

 

Pro seznam MU online serverů je vpravo v liště odkaz na světové MU online servery a jejich tam opravdu hodně tak si každý vybere a jestli někdo radši české nebo slovenské tak můžu doporučit Cismu, Triforce nebo  DaeominicMU. Oficiální stránky jdou zde (nyní už je to placený server, nebo aspoň nevím jak to rozchodit zadarmo).

 
Tož vše (: